قیمت ها به‌روز هستند (خرداد ۹۹). سفارشات دوشنبه هر هفته ارسال می‌شوند. برای اطلاع از تخفیف ها ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شرایط گارانتی ساعت ریتم

برند ریتم سالیان سال است در عرصه تولید ساعت با کیفیت بالا در جهان مطرح است. ریتم معتقد است که یک محصول عالی نیاز به خدمات پس از فروش کامل و مناسب دارد تا یک خرید بی‌نظیر را رقم بزند. هومانه به عنوان فروشنده محصولات ریتم، مسئول هماهنگی های لازم با شرکت ریتم ایران جهت تعمیرات و دریافت خدمات است و شما پس از خرید در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانید از طریق هومانه مشکل خود را به سادگی پیگیری کنید.

نکاتی در رابطه با گارانتی ریتم

۱. گارانتی محصول فقط شامل خرابی در کارکرد ساعت می‌شود.

۲. مدت زمان اعتبار کارت گارانتی یک سال، از تاریخ ثبت خرید در سایت هومانه می باشد. این تاریخ بر روی کارت گارانتی درج شده است.

۳. ارائه ی کارت گارانتی و فاکتور خرید به همراه ساعت الزامی است.

۴. در صورتی که ساعت توسط هر شخصی غیر از ریتم باز ، تعمیر و دستکاری شده باشد دیگر شامل خدمات گارانتی قرار نمی گیرد.

۵.در هنگام ارسال، باید ساعت درون جعبه اصلی فرستاده شود پس جعبه محصول را نگه داری کنید.

۶. حفظ و نگهداری کارت گارانتی به عهده ی مشتری است و ریتم در صورت گم شدن آن مسئولیتی را نمی پذیرد.

۷. هزینه رساندن محصول به واحد گارانتی و بازگشت آن با مشتری است.

۸. هر گونه ضربه دیدن، سقوط، به زمین افتادن و آبخوردگی شامل گارانتی نمی شود.

۹. صدمات ناشی از سولفاته شدن باطری شامل گارانتی نمی‌باشد.

در صورت نیاز به مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

تلفن : ۸۸۳۱۰۴۰۷-۰۲۱

هومانه در اینستاگرام homane.ir@